среда, 30. јун 2021.

Z!N #14


Za više informacija kliknite ovde.


   Od maja 2020. do maja 2021., Catsuka - francuski portal posvećen animaciji, raspisao je konkurs za animatore i ilustratore koji su imali priliku da pošalju svoje radove povodom dvadesetogodišnjice sajta. Kliknite na video ispod da vidite naš doprinos. Iako je namešten tačan minut od kog počinje naša animacija, savetujemo vas da odgledate ceo klip. Nećete se pokajati.


   Ako vas interesuje proces rada, a niste još odgledali klip, možete da ga naknadno prelistate u samom fanzinu, pa skrolujte na dno ako vas interesuju druge vesti i zanimljivosti.



   Pored toga što je Catsuka jedan od najstarijih portala posvećenih animaciji, osam godina je emitovana kao blok na francuskom kablovskom kanalu Nolife, propraćena drugim medijima kroz časopise, projekcije i izložbe. Tokom svoje televizijske karijere prihvatala je kratke animacije ljubitelja, koji bi služili kao identi između reklamnih blokova i najava. Inspirisana tim poduhvatom, Catsuka je povodom svoje dvadesetogodišnjice ponovo otvorila vrata ilustratorima i animatorima da urade svoje interpretacije njenih maskota kroz izradu fanarta, zaglavlja za sajt i ident animacija. Naravno da smo i mi morali da se uključimo.


   Razmišljao sam kako da provučem kroz klip motiv dvadesetogodišnjice i, s obzirom na to da sam na raspolaganju imao uveliko dizajnirane likove, odlučio sam da se glavna maskota, Capsuka, suoči sa svojim rivalom, Badsukom, boreći se pritom protiv pešadinaca inspirisanih Shockerima iz Kamen Ridera i KuneKune vojnicima iz Megarangera, gde svako od njih pritom ima ispisan broj na grudima, predstavljajući po jednu godinu Catsukinog rada.

   Preliminarne storiborodove nacrtao sam ručno i ubrzo sam zaključio da je preambiciozno za kratak rok koji sam sebi postavio, tako da sam skratio šta sam mogao i preoblikovao ga kroz Storyboarder, koji svima toplo preporučujem. Kroz isti program sam radio na tajmingu u izdvojio neophodne frejmove za rad.

   Te frejmove sam ubacio u Clip Studio Paint, kako bih izvukao keyframeove, prešao određenim braševima (izrezbareni za bliže elemente, a klasičan za udaljene) izabrao boje i prebacio u jedan od najsavremenijih programa - Macromedia Flash 8 iz 2005., gde bi mi čak i Masaaki Yuasa pozavideo.


   Kada sam završio sa osnovnim faziranjem i kolorom, prešao sam u Fotošop (da, onaj što se ne plaća) i od gomile fotki iz lične arhive napravio kolažne pozadine, inspirisane estetikom iz Courage the Cowardly Dog crtaća i kasnih Adult Swim identa zbog kojih bih imao osećaj kao da imam visoku temperaturu.


   Na kraju sam u Premijeru napravio VHS filter koji sam nameštao za svaki kadar zasebno i ubacio sam remiks koji je uradio Nikola Nikolić još ko zna kad, pa je sad napokon iskorišćen. 


   Toliko mudrosti. Efektivno sam na ovome radio 5 dana koji su se razlili na 5 meseci gde sam u proseku imao vremena za dan rada mesečno. Hvala Džoniju na podizanju nivoa videa i hvala Catsuki na objavljivanju videa!


Нема коментара:

Постави коментар