недеља, 27. март 2016.

Ribut

Razmišljao sam o čemu bih mogao da pišem. Imao sam zamisao da obnovim ovaj blog, jer tek nedavno sam shvatio da mi je teško da pišem recenzije. Nisam od onih koji mogu da iskažu stav prema nečemu što je aktuelno. Pametniji sam kada ostavim da "prenoći". Takođe, prošao me je srednjoškolski bes, pa nemam enbergije i za kritikovanje proizvode nastalih mukotrpnim radom, meni potpunih, stranaca.

Šta ću onda raditi? Evo, odgovoriću ti, nepostojeći čitaoče. Pisaću o onome o čemu budem razmišljao. Sabiraću utiske, što iz ličnih dešavanja, što iz konzumacije umetnosti i sl. Kada mi se budu postavljala pitanja - filozofiraću, ako uočim nešto - napisaću esej. Najavljivaću projekte, ali nisam siguran da li ću ih i završiti. Nadam se da ću takvim objavama sebi zacrtati cilj, a svaki napisan tekst motivisati da sprovedem svoju misiju.

Zadatak za ovaj mesec, a time i predstojeću nedelju, jeste treća epizoda vebstripa Ibrahim Kojl, čiji sam ko-autor i ilustrator. Ostavljam dve table kao dokaz o radu, a uz malo sreće sledeći članak nosiće link ka potpunom broju.

Eto. Toliko.

Ćao.

- Filip



 

Нема коментара:

Постави коментар