субота, 30. април 2016.

Sumiramo april

Karton Siti (crtež: Željko Vitorović)

Smrt je kliše (crtež: Gašper Rus)

"Žvake", kratka Ibrahim Coyle priča

Mesec uspešno priveden kraju. Obojio sam dva stripa (ukupno 55 tabli) za gotovo pun mesec. Sjajno iskustvo i uznapredovao sam u tom području, kojim se prvobitno i nisam nešto preterano bavio. Gotovo da mi je žao što sam završio (ne nije). Predstoji mi da obojim drugu i treću epizodu Kojla, pa ću videti kako ću upotrebiti novostečeno znanje. Kada sam kod Kojla, uspešno odrađen jednodnevni strip za ovaj mesec, na kom mi je pomogao Vukašin Janković. 

Napravljen je veliki korak, ali zasad samo jedan. Za sledeći mesec predstoje animacija, razgovor za izradu murala, pripreme za letnji film, "audicija" za strip crtača po tuđem tekstu, pripreme za strip-konkurse, itd.

Za sada bih prvo malo da odmorim, pa ćemo nastaviti gde smo stali.

- Filip 

Нема коментара:

Постави коментар